HTML

Quizbird Hungary

Gyakorlott és kezdő madarászok számára feltöltött képekkel. Várjuk a megoldásokat. A kommentekben írjátok le a tippeket. A feladvány dátuma után egy héttel látható a megoldás.

Friss topikok

  • Dr. jegeket_bérleteket: Sajnos csak most találtam rá erre a blogra, szuperek voltak a feladványok. Sose voltam túl jó tere... (2013.01.10. 01:03) Új feladvány
  • Quizbird: Szabi a nyertes, egy Apajon lekapott aranylile látható a képen.Gratulálok Szabinak! Üdv., G (2010.05.14. 08:50) Feladvány
  • Quizbird: Hellosztok Fiúk! A képen egy északi búvár látható, amely két éve az ajkai Lőrintei-tó felett kever... (2010.05.14. 08:49) Feladvány
  • Quizbird: hellosztok! A képen mezei pacsirta látható, gratula a megfejtőknek! Üdv., Gábor (2010.04.26. 23:49) Feladvány
  • Quizbird: Még Attila barátunk bejegyzését vártam: nos gondoltam, hogy ez nem lesz olyan ördöngös, a megfejté... (2010.04.12. 08:11) Új feladvány

Linkblog

Feladvány No. 1.

Quizbird 2009.11.17. 22:37

Az első feladvány megoldásait a kommentekben várjuk. A bejegyzés végén írjátok meg a neveteket. Photo: ifj. Vasuta G.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://quizbirdhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr471533151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kókayszabi 2009.11.19. 22:14:16

Valamilyen sólyom. De nagyon nehéz. Talán hím kis sólyom? A fejem nem merném rátenni.
Kókay Szabi

szilard_raptor 2009.11.19. 23:22:29

A kérdés szerintem csak az, hogy kis sólyom vagy vándorsólyom. Nekem a farok színe egyöntetű szürkésnek tűnik, emiatt valahogy nem paszol kis sólyomnak (hiányolom a világos keresztcsíkokat). És a világos farcsík is inkább vándor mellett szól. A madár alakja és a felső szárny színe azonban jó kis sólyomnak is. Elképzelhető, hogy ez a kép alapján nem is lehet biztosra meghatározni a fajt. Nekem egyaránt jó kis sólyomnak és vándornak is, de valami belső megérzés még is arra ösztönöz, hogy erre a madárra vándorsólymot mondjak. Kezemet én sem teszem azért a tűzbe.

Daróczi Szilárd

gukicsa 2009.11.20. 10:01:33

Mindenképen valamilyen sólyomról van szó. Az alulról látható sötétebb szárnyvég és a kézevezők pöttyözöttsége is sólyomra utal, ami nem emlékeztet engem a kis sólyoméra. A külső szárnyélen látható világosabb sáv is látszik a karevezők végén ami viszont a kis sólyomnál is megvan.
Egészében véve fiatal vándorra vagy inkább kerecsenre tippelnék..

Gulyás Kis Csaba

Ónodi Miklós · http://www.cirlus.hu 2009.11.20. 18:23:55

Szerintem vándorsólyom, de ez leginkább csak olyan megérzés féle! :)

Miklós

Kelemen Marton 2009.11.20. 23:47:22

Hat igen, egy quiz-en mindenkeppen kell valamit mondani, még akkor is, ha az ember inkább nem mondana biztosra semmit. Én is kis sólyom meg vándor között vacilálok, nem lepödnék nagyon meg ha tévednék de vándorsólyomra adom a voksom, leginkább az oly sokat emlegetett "jizz" alapján. Ami e mellett számomra szóbajöhet az a kis sólyom, illetve ha a WP fajokat nézem akkor még a sivatagi és egy nagyon világos szárnybélésű erlangeri felldeg is.

Kelemen Márton

TJ. 2009.11.21. 08:59:17

Sziasztok !

Nem tudom miért zártátok ki a vörös vércsét, nekem inkább annak tűnik. De lehet leesik az állam, ha meglátjuk a megoldást. Üdv: Tar János.

vácimiki 2009.11.21. 11:10:33

Kétszer vedlett tojó vörös vércse.

vm

lukacsmate 2009.11.22. 19:19:40

Hali!!!
elsőre nekem is kis sólyom volt.Ragadozókból nem állok a helyzet magaslatán ezért többszöri ránézés után elbizonytalanodtam és fiatal kerecsenre tippelek...
Lukács Máté

TurnyZoli 2009.11.22. 23:55:07

Elsőre nekem kék vércse tojó ugrott be. Az alsó szárnyfedők nekem elég vörösesnek tűnnek. Továbbá a kézevezők végén lévő elég erős fekete mintha húzódna szépen felfelé a karevezők végei felé is. Viszont a hát az barnás-vöröses az én képernyőmön. Meg mintha felülről a karevezők sötétebbek lennének a hátfedőknél. Szóval talán tényleg vörös vércse lesz.

Ja és, mikor készült a kép? Tavaly télen afrikában? Vagy itthon nyáron? Ezt nem ártana tudni.

Z

diver 2009.11.23. 13:37:45

Szerintem is vörös vércse. Sikerült már több, hasonló "minőségű" fényképet készíteni a fajról.

Székely Balázs

Quizbird 2009.11.23. 18:54:47

Az első feladvány tippjeit lezártuk. ifj. Vasuta G.
süti beállítások módosítása