HTML

Quizbird Hungary

Gyakorlott és kezdő madarászok számára feltöltött képekkel. Várjuk a megoldásokat. A kommentekben írjátok le a tippeket. A feladvány dátuma után egy héttel látható a megoldás.

Friss topikok

  • Dr. jegeket_bérleteket: Sajnos csak most találtam rá erre a blogra, szuperek voltak a feladványok. Sose voltam túl jó tere... (2013.01.10. 01:03) Új feladvány
  • Quizbird: Szabi a nyertes, egy Apajon lekapott aranylile látható a képen.Gratulálok Szabinak! Üdv., G (2010.05.14. 08:50) Feladvány
  • Quizbird: Hellosztok Fiúk! A képen egy északi búvár látható, amely két éve az ajkai Lőrintei-tó felett kever... (2010.05.14. 08:49) Feladvány
  • Quizbird: hellosztok! A képen mezei pacsirta látható, gratula a megfejtőknek! Üdv., Gábor (2010.04.26. 23:49) Feladvány
  • Quizbird: Még Attila barátunk bejegyzését vártam: nos gondoltam, hogy ez nem lesz olyan ördöngös, a megfejté... (2010.04.12. 08:11) Új feladvány

Linkblog

Feladvány

Quizbird 2010.03.23. 19:58

 

Szerintem nem túl nehéz, de kíváncsi vagyok a tippekre...

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://quizbirdhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr911863329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bruki 2010.03.24. 18:32:27

Örülök a frissítésnek, köszi! Nekem első látásra egyből a szirti fecske ugrott be! Erre tippelek! Üdv. Attila

Tölgyesi Zoltán · http://tz-posts.blog.hu/ 2010.03.25. 11:58:00

Hát, lehet, hogy nagyon elnéztem, de nekem inkább sármányosnak tűnik. Mondjuk a csőr meglepően vékony, bár láttam már egy-két érdekesre sikerült képet.
Konkrétan a citromra tippelek(!).
Üdv, Z

Kókayszabi 2010.03.26. 09:10:44

Ez biztosan nem fecske, lekerekített a szárnya, 4 kézevező alkotja a szárnycsúcsot. Mintha a szélső faroktoll fehér lenne. Ami nekem nagyon szemet szúrt, azok a kiálló, hosszú vállevezők. Ez alapján vagy pacsirtára, vagy pityerre tippelek. Bár jobban belegondolva a pacsirtákat kiejtem, mert a mezeinek szerintem látszani kéne a fehér hátsó szárnyélnek, az erdeinek rövid a farka, a búbos meg valahogy nem ilyen. Inkább pityer lesz ez. De akkor passz, hogy melyik....
Szabi

Kókayszabi 2010.03.26. 16:36:00

Az előző agyalásomat tekintsétek tárgytalannak. Nem ilyen nehéz a rejtvény.
A megfejtés: rozsdástorkú pityer.

Quizbird 2010.03.30. 17:26:51

Hellosztok Srácok!
Üdv a tippelőknek, Kókay Szabi a nyertes: a képen egy nászruhás rozsdástorkú pityer látható. Pár nap és teszek fel új feladványt. Addig kis türelmeteket kérem! Üdv., Gábor
süti beállítások módosítása